Beleidsstukken die relevant zijn voor de doorlopende leerroutes.
Digitale kaart met een overzicht van bij DUO geregistreerde doorlopende leerroutes en geïntegreerde leerroutes en leerlabs.
Hoe doen anderen het? Inspirerende voorbeelden en bruikbare handvatten uit de praktijk.
Artikelen, publicaties, video’s en webinars met inspirerende voorbeelden uit de praktijk.
Gebruik de beschikbare bouwstenen voor het succesvol ontwikkelen van een doorlopende leerroute.
Leerlingstromen tussen vmbo- en mbo-instellingen, onderwijs in de regio’s en dashboard met basiscijfers voor de jeugd.
Twee digitale magazines over leerroutes vmbo-mbo met uitleg en praktijkvoorbeelden.
Een overzicht van webinars in de serie Bouwen aan Sterk beroepsonderwijs.
Veelgestelde vragen over de doorlopende leerroutes.
Subsidie om aansluitende opleidingsroutes tussen vmbo of havo-mbo-hbo te ontwikkelen en uit te voeren.
Digitale kaart met een landelijk overzicht van gehonoreerde subsidieaanvragen die een samenwerkingsverband weergeven tussen vo-mbo-hbo.
Hoe doen anderen het? Inspirerende voorbeelden en bruikbare handvatten uit de praktijk.
Een overzicht van webinars in de serie Bouwen aan Sterk beroepsonderwijs.
Veelgestelde vragen over de versterking beroepskolom.
Artikelen, publicaties, video’s en webinars met inspirerende voorbeelden uit de praktijk.
Artikelen, publicaties, video’s en webinars met inspirerende voorbeelden uit de praktijk.
Carlijn Wissing schrijft een mail naar mevrouw Pagel, haar docent Duits. Carlijn schrijft dat ze het lastig vond om een opleiding te kiezen maar dat ze na een scholenmarkt en open dag gekozen heeft voor de opleiding Specialist Restauratie en Decoratie van Vakschool Nimeto in Utrecht. Wat daarbij zoal aan bod komt, wat haar stageadres is en hoe ze met corona omgaat lees je in deze mail. Ook geeft Carlijn nog een advies aan leerlingen die een opleiding moeten gaan kiezen.
Actuele berichten over de samenwerking tussen vmbo, mbo en bedrijfsleven.
Artikelen, publicaties en video’s van inspirerende voorbeelden uit de praktijk.